GAİB’in Kasım ihracatı 998,7 milyon dolar olarak gerçekleşti
GAİB’in Kasım ihracatı 998,7 milyon dolar olarak gerçekleşti
İçeriği Görüntüle

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) bu yıl 13’üncüsünü düzenlediği Baykuş Ödülleri’nde, şirket “İtibarın İzinde Geleceğe Yolculuk” projesiyle İtibarlı Baykuş Kategorisi’nde Bronz ödülün sahibi oldu.

Geçtiğimiz yıl ERA Research & Consultancy iş birliğiyle gerçekleştirdiği “Zirveye Doğru İtibarın Yol Haritası” araştırmasıyla Gümüş Baykuş Ödülü kazanan ODAŞ, aynı kategoride üst üste ikinci kez ödüle layık görüldü. Bu yılki araştırma, 1 Mart – 28 Nisan 2025 tarihleri arasında İstanbul, Ankara, İzmir ve Çanakkale’de 558 kişiyle yapılan görüşmelerle yürütüldü. Çalışmaya yalnızca mevcut paydaşlar değil, üniversite öğrencileri ile ekonomi ve enerji alanında görev yapan medya temsilcileri de dahil edildi.

ODAŞ Kurumsal İletişim Yöneticisi Yasemin Aydınlar, ödül sonrası yaptığı değerlendirmede, “İtibar yalnızca algıyla değil; güven, şeffaflık ve sürdürülebilir ilişkilerle güçlenir. Araştırmalarımızın böylesine saygın bir platformda ödüllendirilmesi bizim için değerli. Geleceği gençlerle birlikte kurmayı sürdüreceğiz” dedi.

ERA Research & Consultancy Proje Yöneticisi ve Kurucu Ortağı Nazlı Yüksel ise, “ODAŞ ile yürüttüğümüz bu çalışma, kurumun paydaşlarıyla kurduğu samimi ve sürdürülebilir iletişimin itibar endeksine güçlü yansımalar yaptığını ortaya koydu. Özellikle gençlerin sürece dahil edilmesi, projeye farklı bir vizyon kazandırdı” ifadelerini kullandı.

Gençler için ilham verici bir platform: Odaspeople.com

Bu yılın ödüllü projesi kapsamında ayrıca üniversite öğrencilerine özel dijital bir platform oluşturuldu. Hayata geçirilen Odaspeople.com platformu, “Keşfet ve Yeniden Tanımla” mottosuyla gençlerin içlerindeki yaratıcı potansiyeli keşfetmeleri, hayal güçlerini harekete geçirmeleri ve farklı disiplinlerdeki yeteneklerini geliştirmeleri için oluşturulmuş ilham verici bir dijital alan olarak konumlanıyor. Platformun ilk içeriği “Dikkat: Fikir Çıkabilir” Afiş Tasarımı Yarışması, genç yeteneklerin yaratıcılıklarını ortaya koymalarına olanak sundu. ODAŞ, yine genç yeteneklerle birebir temas kurmak adına QAMPÜS ve Youthall gibi önemli gençlik platformlarıyla iş birlikleri gerçekleştirdi. Bu stratejik adım, markanın gençler nezdindeki erişimini artırırken, aynı zamanda onların gelişimine katkı sağlama yönündeki kararlılığını da gösteriyor.