Güzellik sektörü BeautyEurasia'da buluşuyor
Türkiye ve Avrasya’nın lider sektör ve iş birliği platformu olan BeautyEurasia, 15 Haziran Perşembe günü kapılarını açıyor. Geçtiğimiz yıl yerli ve yabancı 17 bin sektör profesyonelini bir araya getiren fuar, bu yıl da yoğun ilgi görüyor. Fuar, 3 salonda 70’in üzerinde ülkeden 600’ü aşkın yabancı satın alma profesyonelini katılımcılar ile buluşturmak için hazırlıklarımızı sürdürüyor.
Dünyanın dört bir yanındaki üretici ve tedarikçilerin ürün, hizmet ve teknolojilerini bir araya getiren BeautyEurasia, 3 gün boyunca binlerce katılımcıyı ağırlayacak. BeautyEurasia bu yıl VIP davetli alım heyeti programı kapsamında; Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere, 70 ülkeden 600’ün üzerinde profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturacak. Bu program ile katılımcılar, çok sayıda uluslararası üst düzey alıcı ile bir araya gelerek yeni tedarik sağlama, iş geliştirme ve ortaklık kurma imkânı bulacaklar. Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere toplamda 450’ye yakın yerli ve yabancı firma sektörün en önemli ticari platformlarından birisi olan fuara katılım için gün sayıyor.
Bölgesinin en büyük sektör fuarı olan, ICA Events tarafından düzenlenen BeautyEurasia, sektörün gelişimine katkıda bulunarak Türkiye’nin bu alanda uluslararası arenadaki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Fuar; Türkiye ve Avrasya bölgesindeki sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik verimli bir platform sunuyor.
BeautyEurasia Türkiye’nin ihracatına katkıda bulunmaya hazırlanıyor
2023 yılının ilk çeyrek döneminde ihracatı 2022 yılının aynı dönemine göre yüzde 27,1 artan ve 652,3 milyon dolara yükselen kozmetik sektöründe, BeautyEurasia güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratıyor. İlk çeyrek dönemindeki ihracat artışının sağlanması ve Türkiye’nin kozmetikte önemli bir üretim ülkesi olarak öne çıkmasıyla katılımcıların daha fazla dikkatini çeken fuarın ziyaretçi sayısının da geçen yıla oranla artması bekleniyor.
Geçtiğimiz yıllarda fuara gösterilen ilgiden çok memnun olduklarını dile getiren BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, merakla beklenen fuara dair görüşlerini dile getirdi: “BeautyEurasia’da öncelikli hedefimiz şirketlerin stratejilerini ve yeniliklerini gözlemleme fırsatı bulmalarına zemin hazırlayarak, geçen yıl elde edilen 400 milyon euroluk iş hacmini yükselterek sektör dinamiğinin hızlanmasına ve büyümesine katkıda bulunmak. Katılımcılara geniş bir ağ oluşturma ve pazar potansiyelini keşfetme imkânı sağlayan BeautyEurasia ile sektörün bu başarısına katkı sunmuş olmaktan büyük gurur duyuyoruz. BeautyEurasia 2023 edisyonunda, davetli alım heyeti programının seçkin profesyonellerini ve fuar katılımcılarını daha verimli bir etkileşim yaratmak adına bir araya getirdiği özel bir networking tekne etkinliği de düzenliyoruz.
-
Dolar42,70700 0.02%
-
Euro50,18210 0.04%
-
Sterlin57,17970 0.17%
-
Gram Altın5957,95000 0.94%
-
BİST 10011.464,00 135%
-
Bitcoin89.867,34 -0.01%
Trend Haberler
İnkılâp Kitabevi, İstanbul Kitap Fuarı’nda okurları ağırlayacak
Yenikapı Boat Show 2025 600 milyon dolarlık ticaret hedefliyor
14. TÜYİD Zirvesi, finans dünyasını Sabancı Center’da buluşturuyor
MÜSİAD MUST Buluşmaları’nda sanayi ve teknolojinin yol haritası açıklandı
Kasım e-ticaretinde rekor: 11.11 kasımın en yoğun alışveriş günü oldu
Başvuruyu bakanlığa yaptılar, karar için Cumhurbaşkanına taşıdılar
Uluslararası Yandex Cup finalleri İstanbul'da yapıldı, 200'e yakın geliştirici toplam 140.000 dolarlık ödül için yarıştı
Take Off İstanbul 2025, 40 ülkeden 500+ girişimi ağırlamaya hazırlanıyor
Deloitte Fast 50’de Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen Teknoloji Şirketleri Açıklandı
Chakra, en büyük mağazasını Denizli’de açtı
Selçuk Bayraktar, “Teknoloji kuşağı, girişimcilik ekosistemine dinamizm kazandırıyor”
İstanbul, 2026’da Avrupa’nın Akıllı Ulaşım Üssüne Dönüşüyor
Take Off İstanbul 8. kez girişimcileri ve yatırımcıları buluşturdu
T3 Girişim Merkezi Koordinatörü İrem Bayraktar Aksakal, “500'ün üzerinde teknoloji girişimine ev sahipliği yapıyoruz"
ATRAX 2026 15 Ocak'ta ziyaretçilerini ağırlayacak


