Yandex Türkiye, Yandex Ads Space platformu içinde yeni bir reklamcılık çözümünü kullanıma sunduğunu duyurdu. CPI Plus kampanyaları olarak adlandırılan bu çözüm, işletmelere mobil uygulama büyümelerini desteklemek için etkili bir araç sunuyor. Makine öğrenimiyle desteklenen bu optimizasyon stratejisi, uygulama indirmelerini en üst düzeye çıkarmak için reklam gösterimlerini iyileştiriyor ve mevcut performans ile etkileşim kampanyalarını tamamlayarak pazarlama döngüsünün her aşamasında işletmelerin ihtiyaçlarını karşılıyor. 2025 yılının ilk 11 ayında Türkiye'deki reklamverenler, Yandex Ads Space'e yaptıkları yatırımı geçen yılın aynı dönemine göre 3,8 kat artırdı.
CPI (yükleme başına maliyet) kampanyasını kullanarak, şirketler yalnızca kullanıcılar uygulamalarını indirdiğinde ödeme yapabiliyor, böylece daha fazla potansiyel müşteriye ulaşırken düşük dönüşüm oranına sahip gösterimler için harcamalarını azaltabiliyorlar. İşletmeler, CPI'yı bağımsız bir kampanya olarak veya daha geniş çapta diğer kampanyalarla birlikte kullanabiliyor ve yükleme sonrası dönüşümler ile gelir dahil olmak üzere tüm istatistiklere erişebiliyor.
CPI kampanyası başlatmak isteyen reklamverenler, uygulamalarının mağaza bağlantılarını ekleyerek reklamların kullanıcıları doğrudan uygulama sayfasına yönlendirmesini sağlayabiliyor. Doğru analiz ve ilişkilendirme için uygulama içi faaliyetleri eşleştirmek ve izleme bağlantıları oluşturmak üzere bir Mobil Ölçüm Ortağı (MMP) ile entegrasyon gerekiyor. Yandex Ads Space; Adjust ve Appsflyer dahil olmak üzere tüm büyük MMP'lerle entegrasyonu destekliyor.
Platform, uyumlu bannerlarla reklam oluşturma sürecini de basitleştiriyor. İşletmeler yalnızca görsel materyallerini, metinlerini ve bağlantılarını sağlıyor ve sistem bunları hedef ortak mobil web siteleri ve uygulamalarında en iyi görüntülenecek şekilde otomatik olarak uyarlıyor.
E-ticaret Zirvesi'nde konuşan Yandex Ads Türkiye Ajans Ortaklıkları Lideri Nejla Bilge Atila, ”Teknolojilerimizi, işletmelerle yakın iş birliği içinde geliştiriyor; reklamverenlerin temel hedeflerine ulaşmasını sağlayan çözümler sunmaya odaklanıyoruz. E-ticaret alanındaki performans kampanyalarımızdan elde ettiğimiz güçlü sonuçların ardından, araçlarıızı etkileşim kampanyalarıyla genişlettik. Şimdi CPI optimizasyonuyla, mobil uygulamalarını büyütmeye odaklanan işletmeler için platformumuzu çok daha fazla fırsatla güçlendiriyoruz ve onları pazarlama süreçlerinin her aşamasında verimli teknolojilerle destekliyoruz.” dedi.
Yandex Ads Space ile işletmeler, farklı pazarlama hedeflerine yönelik performans ve etkileşim kampanyaları yürütebiliyor. Performans kampanyaları, dönüşüm ve gelir elde etmeye odaklanıyor; maliyet-başına-aksiyon (CPA) ve reklam harcamasının geri dönüşü (ROAS) gibi optimizasyon stratejilerini kullanıyor ve yeni CPI kampanyalarıyla uygulama indirmelerini artırarak işletmelerin somut sonuçlar için ödeme yapmasını sağlıyor. Öte yandan, etkileşim kampanyaları marka bilinirliğini oluşturmaya ve işletmenin sitesine kaliteli trafik çekmeye yoğunlaşıyor.
Yandex Türkiye, işletmeler için yükleme başına maliyet çözümünü kullanıma sundu
-
Dolar42,69720 0.23%
-
Euro50,11400 -0.04%
-
Sterlin57,13000 0.06%
-
Gram Altın5958,44000 1.8%
-
BİST 10011.297,00 56%
-
Bitcoin90.288,47 -2.4%
Trend Haberler
TDK Leather & Fur Fashion Show, Antalya’da kapılarını açtı
14. TÜYİD Zirvesi, finans dünyasını Sabancı Center’da buluşturuyor
Kasım e-ticaretinde rekor: 11.11 kasımın en yoğun alışveriş günü oldu
MOSDER Business, mobilya sektörünün tüm paydaşlarını Antalya’da buluşturuyor
Paslanmaz çelik sektörü bakanlıktan gelecek haberi bekliyor
İnkılâp Kitabevi, İstanbul Kitap Fuarı’nda okurları ağırlayacak
Kahve Dünyası, Dünya Türk Kahvesi Günü’nü Londra’da da kutladı
UN Global Compact Türkiye 2025 Zirvesi İstanbul’da başladı
Uluslararası Yandex Cup finalleri İstanbul'da yapıldı, 200'e yakın geliştirici toplam 140.000 dolarlık ödül için yarıştı
Take Off İstanbul 2025, 40 ülkeden 500+ girişimi ağırlamaya hazırlanıyor
Take Off İstanbul 8. kez girişimcileri ve yatırımcıları buluşturdu
Take Off İstanbul’da 40 ülkeden 500+ Girişim sahne alacak
Selçuk Bayraktar, “Teknoloji kuşağı, girişimcilik ekosistemine dinamizm kazandırıyor”
T3 Girişim Merkezi Koordinatörü İrem Bayraktar Aksakal, “500'ün üzerinde teknoloji girişimine ev sahipliği yapıyoruz"
İstanbul, 2026’da Avrupa’nın Akıllı Ulaşım Üssüne Dönüşüyor




