Kanser tedavisi gören çocukların ve ailelerinin 25 yıldır yanında olan Kanserli Çocuklara Umut Vakfı (KAÇUV), yeni dönem iletişim çalışmalarını Brandworks İletişim Danışmanlığı ile yürütme kararı aldı.
2000 yılında kanser tanısı alan çocuklara ve ailelerine sosyoekonomik ve psikososyal destek sağlamak amacıyla kurulan KAÇUV, Brandworks ile yaptığı iş birliği kapsamında bağışçı ve gönüllü desteğinin güçlendirilmesi, vakfın faaliyetlerinin daha geniş kitlelere duyurulması ve kurumsal bilinirliğinin artırılması yönünde kapsamlı bir iletişim stratejisi geliştirecek. Brandworks, KAÇUV’un kurumsal iletişim, medya ilişkileri ve itibar yönetimi süreçlerini üstlenecek.
2009 yılından bu yana ulusal ve uluslararası arenada 100’e yakın marka ile çalışan Brandworks İletişim Danışmanlığı; geleneksel ve dijital medya yönetimi, kurumsal iletişim, sürdürülebilir itibar yönetimi ve stratejik danışmanlık alanındaki uzmanlığıyla 50’nin üzerinde sektöre 360 derecelik halkla ilişkiler hizmeti sunuyor. Brandworks, bu birikimini KAÇUV’un toplumsal faydaya yönelik projelerinin görünürlüğünü artırmak amacıyla kullanacak.




