İntermob, Woodtech, Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı, Food-Tech Eurasia, Kapı-Pencere-Cam Fuarı, Expomed Eurasia, Avrasya Hırdavat Fuarı Hardware Eurasia, Fastener Expo Eurasia Fuarları ile 2023 yıl sonunda 10 fuarla 250 bin ziyaretçi hedefi olduklarının altını çizen Öner, hedeflere ulaşmak için emin adımlarla ilerlediklerini belirtti.
Müşterilere, ziyaretçilere karşı sahip oldukları sorumluluğun büyük olduğunu ve bu doğrultuda hareket ettiklerini ifade eden RX Tüyap Genel Müdürü Berkan Öner; “Müşterilerimizin tüm beklenti ve ihtiyaçlarını dinleyerek, anlayarak hareket ediyoruz. Bizim önceliğimiz fuara gelen tüm ziyaretçilerimizin-katılımcılarımızın memnuniyetini en üst seviyede tutmak. Uzun yıllara dayanan tecrübemizle, bilgi birikimimizle her fuarımıza aynı hassasiyetle yaklaşıyoruz.” dedi.
Türkiye, dünya fuarcılık sektöründe hızla yükseliyor
Tüyap’ın global iş ortağı RX bir senede 22 ülkede 400’ün üzerinde fuar düzenliyor. Fuarların en büyük başarı skoru olarak belirlenen müşterilerin tavsiyelerinde RX Tüyap Fuarları ortalamanın iki kat üstünde aldığı skorla dünya fuarcılık sektöründe çıtayı yükseltiyor.RX TÜYAP 2023 yılı sonu hedefi 250 binden fazla ziyaretçi
Avrasya bölgesinde bir güç olan TÜYAP ile dünyada küresel bir güç haline gelmiş RX’in yolları 1 Haziran 2012 tarihinde kesişti. İki büyük güçlü şirket arasında RX Tüyap Fuarcılık A.Ş. adıyla şirket kuruldu. Bu ortak girişim ile ülke ve bölge ticareti gelişmeye, daha geniş pazar olanaklarının bulunmasına fırsat sunarken, özellikle İstanbul’un dünya fuarlar içinde önemini de hızla artırdı.
TÜYAP ile RX’in birleşen portföyünün yarattığı sinerji ile RX Tüyap Fuarları ticaret potansiyelini artırmaya devam ediyor.
RX Tüyap Genel Müdürü Berkan Öner; “2022 yılında toplam 10 fuar ile 5 bine yakın katılımcı firma ve marka, 200 binin üzerinde ziyaretçi fuarlarımızı ziyaret etti. RX Tüyap Fuarları ile yaklaşık 13 milyar dolar katma değerli iş bağlantısı sayesinde ülke ekonomisine katkı sağladık. Türkiye’de RX Tüyap fuarlarına katılan firmalar fiyat performans dengesi ve ülkemizin jeopolitik konumunun sağladığı avantajla lojistikte ön plana çıkıyor. Bu sayede özellikle son bir buçuk yıldır Amerika kıtası, Batı Avrupa gibi coğrafyalardan fuar alanlarımızda daha fazla ziyaretçi ağırlamaya başladık. Ziyaretcilerimizin %20si yurt dışından geliyor.Fuarcılık sektörünün öncü bayrağını taşımaya devam ediyoruz. Önümüzdeki yıl en büyük hedefimiz bunun da üstüne çıkarak etki alanımızı genişletmek.” dedi.
İntermob, Woodtech, Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı, Food-Tech Eurasia, Kapı-Pencere-Cam Fuarı, Expomed Eurasia, Avrasya Hırdavat Fuarı Hardware Eurasia, Fastener Expo Eurasia Fuarları ile 2023 yıl sonunda 10 fuarla 250 bin ziyaretçi hedefi olduklarının altını çizen Öner, hedeflere ulaşmak için emin adımlarla ilerlediklerini belirtti.
Müşterilere, ziyaretçilere karşı sahip oldukları sorumluluğun büyük olduğunu ve bu doğrultuda hareket ettiklerini ifade eden RX Tüyap Genel Müdürü Berkan Öner; “Müşterilerimizin tüm beklenti ve ihtiyaçlarını dinleyerek, anlayarak hareket ediyoruz. Bizim önceliğimiz fuara gelen tüm ziyaretçilerimizin-katılımcılarımızın memnuniyetini en üst seviyede tutmak. Uzun yıllara dayanan tecrübemizle, bilgi birikimimizle her fuarımıza aynı hassasiyetle yaklaşıyoruz.” dedi.
Türkiye, dünya fuarcılık sektöründe hızla yükseliyor
Tüyap’ın global iş ortağı RX bir senede 22 ülkede 400’ün üzerinde fuar düzenliyor. Fuarların en büyük başarı skoru olarak belirlenen müşterilerin tavsiyelerinde RX Tüyap Fuarları ortalamanın iki kat üstünde aldığı skorla dünya fuarcılık sektöründe çıtayı yükseltiyor.
İntermob, Woodtech, Avrasya Ambalaj İstanbul Fuarı, Food-Tech Eurasia, Kapı-Pencere-Cam Fuarı, Expomed Eurasia, Avrasya Hırdavat Fuarı Hardware Eurasia, Fastener Expo Eurasia Fuarları ile 2023 yıl sonunda 10 fuarla 250 bin ziyaretçi hedefi olduklarının altını çizen Öner, hedeflere ulaşmak için emin adımlarla ilerlediklerini belirtti.
Müşterilere, ziyaretçilere karşı sahip oldukları sorumluluğun büyük olduğunu ve bu doğrultuda hareket ettiklerini ifade eden RX Tüyap Genel Müdürü Berkan Öner; “Müşterilerimizin tüm beklenti ve ihtiyaçlarını dinleyerek, anlayarak hareket ediyoruz. Bizim önceliğimiz fuara gelen tüm ziyaretçilerimizin-katılımcılarımızın memnuniyetini en üst seviyede tutmak. Uzun yıllara dayanan tecrübemizle, bilgi birikimimizle her fuarımıza aynı hassasiyetle yaklaşıyoruz.” dedi.
Türkiye, dünya fuarcılık sektöründe hızla yükseliyor
Tüyap’ın global iş ortağı RX bir senede 22 ülkede 400’ün üzerinde fuar düzenliyor. Fuarların en büyük başarı skoru olarak belirlenen müşterilerin tavsiyelerinde RX Tüyap Fuarları ortalamanın iki kat üstünde aldığı skorla dünya fuarcılık sektöründe çıtayı yükseltiyor.-
Dolar42,71450 0.01%
-
Euro50,18730 -0.05%
-
Sterlin57,07300 -0.09%
-
Gram Altın5943,17000 0.69%
-
BİST 10011.311,00 0%
-
Bitcoin89.511,94 -0.88%
Trend Haberler
İnkılâp Kitabevi, İstanbul Kitap Fuarı’nda okurları ağırlayacak
TDK Leather & Fur Fashion Show, Antalya’da kapılarını açtı
Yenikapı Boat Show 2025 600 milyon dolarlık ticaret hedefliyor
14. TÜYİD Zirvesi, finans dünyasını Sabancı Center’da buluşturuyor
MÜSİAD MUST Buluşmaları’nda sanayi ve teknolojinin yol haritası açıklandı
Kasım e-ticaretinde rekor: 11.11 kasımın en yoğun alışveriş günü oldu
Paslanmaz çelik sektörü bakanlıktan gelecek haberi bekliyor
Başvuruyu bakanlığa yaptılar, karar için Cumhurbaşkanına taşıdılar
Uluslararası Yandex Cup finalleri İstanbul'da yapıldı, 200'e yakın geliştirici toplam 140.000 dolarlık ödül için yarıştı
Take Off İstanbul 2025, 40 ülkeden 500+ girişimi ağırlamaya hazırlanıyor


