6.CNR Camp & Caravan, Tiny House İstanbul Fuarı, ziyaretçilerin akınına uğradı. Yenikapı-Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde gerçekleştirilen fuara 37 ülkeden 45 binin üzerinde ziyaretçi geldi. Deprem endişesi, uzaktan çalışma imkanı, artan konut ve kira fiyatları nedeniyle talebin hızla arttığı tiny house’lar ve karavanlar yoğun ilgi gördüğu fuarda 200 milyon dolarlık iş hacmi oluştu.

CNR Holding CEO’su Can Özatay, “Fuarda 250 bin TL’den 8 milyon TL’ye kadar karavanlar, 750 bin TL’den 3,6 milyon TL’ye kadar da tiny Houselar yer alıyor.80’in üzerindeki marka, 5 bin metrekarelik alanda yeni ve en güzel ürünlerini sergiliyor. Son dönemlerde tiny house, karavan ve çadırlarla, halkımız özellikle tatil, konaklama ve hobi olarak ilgileniyor. 6 yıldır görüyoruz ki fuarımız her geçen yıl, hem teknolojik olarak gelişiyor, hem de gösterilen ilgi büyüyor. Yaza girerken tiny houselar ve karavanlar hem ailelerin hem de gençlerin çok yoğun ilgisini çekiyor” dedi.

Tüyap, 45 yıllık başarısını “Mirasımız Gelecek” vizyonuyla geleceğe taşıyor Tüyap, 45 yıllık başarısını “Mirasımız Gelecek” vizyonuyla geleceğe taşıyor

Son yıllarda değişen tüketici beklentileri, artan fiyatlar nedeniyle alternatif tatil ve konaklama arayışı karavan, tiny house ve kampa talebin arttığını belirten Özatay, “Fuara yoğun bir ziyaretçi katılımı oldu, katılımcı firmalar da talepten memnun. Yılın 2. Camp & Caravan ve Tiny House fuarını 24-27 Ekim tarihlerinde Mersin’de düzenleyeceğiz. Firmalar şimdiden Mersin fuarına hazırlanmaya başladı” şeklinde konuştu.

Editör: Sude Yılmaz