Informa Markets olarak 7 farklı ülkede, alanında dünyanın en büyüğü olan “Hong Kong Mücevher Fuar’ı ile birlikte 13 farklı mücevher fuarı düzenlediklerini söyleyen Istanbul Jewelry Show Kurucu Ortağı Şermin Cengiz, sektördeki küresel bilgi birikimlerini Istanbul Jewelry Show’un yaklaşık 40 yıllık deneyimi ile birleştirerek Türkiye mücevher sektörü için güçlü bir sinerji yarattıklarını belirtti. “Yılda iki kez düzenlediğimiz Istanbul Jewelry Show fuarlarında, ülkemizin mücevher ihracatının yüzde 80’ini karşılıyoruz” diyen Cengiz, 17 – 20 Nisan 2024 tarihlerindeki 55’inci buluşma için hazırlıkların sürdüğünü, özellikle yurt dışı satın almacı programı ve farklı ülkelerden gelecek alım heyetleriyle birlikte, devasa büyüklükte bir ticarete ev sahipliği yapacaklarını vurguladı.
1986 yılından beri mücevher sektörünün önemli firma, marka ve alıcılarını bir araya getiren Istanbul Jewelry Show’un Nisan ayındaki 55’inci edisyonunda; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma gibi ürün grupları bir arada sergilenecek.
2024 mücevher ihracatına, yaklaşık 5 milyar dolar katkı sağlayacak
Dünyanın en büyük beş mücevher fuarı arasında yer alan ve Türkiye'nin ilk ve tek uluslararası mücevher ihtisas buluşması olan Istanbul Jewelry Show (IJS), sektörün 2024 ihracatına 5 milyar dolarlık katkı sağlayacak. Yılda iki kez düzenlenen fuarın 17-20 Nisan 2024 tarihlerindeki 55’inci edisyonuna, en az 140 farklı ülkeden 33 bin 500’ü aşkın ziyaretçinin gelmesi bekleniyor. Istanbul Jewelry Show’un (IJS) organizatörü Informa Markets tarafından yürütülen yurt dışı satın almacı programı sayesinde, sektörün büyük alıcılarının da aralarında olduğu profesyoneller, birebir ticaret anlaşmaları ve yüksek ölçekli siparişler için İstanbul Fuar Merkezi’ne gelecek. 1.500’den fazla firma ve markanın katılacağı fuarın, sektör ihracatının yüzde 80’ini karşılaması bekleniyor.
Mücevher sektöründe dünyanın en büyük 3’üncü üreticisi olan Türkiye’nin 2023 yılı ihracatı 7 milyar doları aştı. İhracattaki istikrarlı büyümesini 2024’te de sürdürmeyi hedefleyen sektör, yurt dışı satışlarının önemli bir bölümünü Nisan ayında düzenlenecek Istanbul Jewelry Show (IJS) Fuarı ile gerçekleştirecek.
Informa Markets olarak 7 farklı ülkede, alanında dünyanın en büyüğü olan “Hong Kong Mücevher Fuar’ı ile birlikte 13 farklı mücevher fuarı düzenlediklerini söyleyen Istanbul Jewelry Show Kurucu Ortağı Şermin Cengiz, sektördeki küresel bilgi birikimlerini Istanbul Jewelry Show’un yaklaşık 40 yıllık deneyimi ile birleştirerek Türkiye mücevher sektörü için güçlü bir sinerji yarattıklarını belirtti. “Yılda iki kez düzenlediğimiz Istanbul Jewelry Show fuarlarında, ülkemizin mücevher ihracatının yüzde 80’ini karşılıyoruz” diyen Cengiz, 17 – 20 Nisan 2024 tarihlerindeki 55’inci buluşma için hazırlıkların sürdüğünü, özellikle yurt dışı satın almacı programı ve farklı ülkelerden gelecek alım heyetleriyle birlikte, devasa büyüklükte bir ticarete ev sahipliği yapacaklarını vurguladı.
1986 yılından beri mücevher sektörünün önemli firma, marka ve alıcılarını bir araya getiren Istanbul Jewelry Show’un Nisan ayındaki 55’inci edisyonunda; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma gibi ürün grupları bir arada sergilenecek.
Informa Markets olarak 7 farklı ülkede, alanında dünyanın en büyüğü olan “Hong Kong Mücevher Fuar’ı ile birlikte 13 farklı mücevher fuarı düzenlediklerini söyleyen Istanbul Jewelry Show Kurucu Ortağı Şermin Cengiz, sektördeki küresel bilgi birikimlerini Istanbul Jewelry Show’un yaklaşık 40 yıllık deneyimi ile birleştirerek Türkiye mücevher sektörü için güçlü bir sinerji yarattıklarını belirtti. “Yılda iki kez düzenlediğimiz Istanbul Jewelry Show fuarlarında, ülkemizin mücevher ihracatının yüzde 80’ini karşılıyoruz” diyen Cengiz, 17 – 20 Nisan 2024 tarihlerindeki 55’inci buluşma için hazırlıkların sürdüğünü, özellikle yurt dışı satın almacı programı ve farklı ülkelerden gelecek alım heyetleriyle birlikte, devasa büyüklükte bir ticarete ev sahipliği yapacaklarını vurguladı.
1986 yılından beri mücevher sektörünün önemli firma, marka ve alıcılarını bir araya getiren Istanbul Jewelry Show’un Nisan ayındaki 55’inci edisyonunda; altın, mücevher, pırlanta, renkli taş, değerli ve yarı-değerli taş, inci, gümüş, gümüş takı ve gümüş ev eşyası, altın montür, rafineri, saat, kalıp, vitrin dekorasyon, makine-ekipman ve yan sanayi, kasa, yazılım, lojistik ile aydınlatma gibi ürün grupları bir arada sergilenecek.
-
Dolar42,70660 0.02%
-
Euro50,20300 0.08%
-
Sterlin57,19890 0.2%
-
Gram Altın5958,55000 0.95%
-
BİST 10011.457,00 129%
-
Bitcoin89.826,91 0.28%
Trend Haberler
İnkılâp Kitabevi, İstanbul Kitap Fuarı’nda okurları ağırlayacak
Yenikapı Boat Show 2025 600 milyon dolarlık ticaret hedefliyor
MÜSİAD MUST Buluşmaları’nda sanayi ve teknolojinin yol haritası açıklandı
Kasım e-ticaretinde rekor: 11.11 kasımın en yoğun alışveriş günü oldu
Başvuruyu bakanlığa yaptılar, karar için Cumhurbaşkanına taşıdılar
Deloitte Fast 50’de Türkiye’nin En Hızlı Büyüyen Teknoloji Şirketleri Açıklandı
Chakra, en büyük mağazasını Denizli’de açtı
Selçuk Bayraktar, “Teknoloji kuşağı, girişimcilik ekosistemine dinamizm kazandırıyor”
İstanbul, 2026’da Avrupa’nın Akıllı Ulaşım Üssüne Dönüşüyor
Take Off İstanbul 8. kez girişimcileri ve yatırımcıları buluşturdu
T3 Girişim Merkezi Koordinatörü İrem Bayraktar Aksakal, “500'ün üzerinde teknoloji girişimine ev sahipliği yapıyoruz"
ATRAX 2026 15 Ocak'ta ziyaretçilerini ağırlayacak
Genç Bilim İnsanı Ödülleri 11. kez sahiplerini onurlandırdı
Putech Eurasia 7060 sektör profesyonelini ağırladı
Kütüphaneler ve Yayımlar Genel Müdürü Beyoğlu, "İstanbul Kitap Fuarı’nda 10 farklı ülkeden yayıncılarımızı ağırlıyoruz"




