BeautyEurasia, Türkiye ve Avrasya'nın önde gelen sektör ve iş birliği platformu olarak tanımlanıyor ve 12 Haziran Çarşamba günü kapılarını açacak. Geçen yıl, yerli ve yabancı yaklaşık 20 bin sektör profesyonelini bir araya getiren bu fuar, bu yıl da büyük ilgi görmekte. Fuar, 60 ülkeden 600'den fazla yabancı satın alma profesyonelini katılımcılarla buluşturmak için hazırlanıyor.

BeautyEurasia, dünyanın dört bir yanındaki üretici ve tedarikçilerin ürünlerini, hizmetlerini ve teknolojilerini bir araya getiriyor ve 3 gün boyunca binlerce katılımcıyı ağırlayacak. Bu yılki VIP davetli alım heyeti programı, Avrupa ve Orta Doğu başta olmak üzere 60'tan fazla ülkeden 600'den fazla profesyonel satın almacıyı katılımcılarla buluşturacak. Bu program, katılımcıların uluslararası üst düzey alıcılarla bir araya gelerek yeni tedarikçiler bulma, iş geliştirme ve ortaklık kurma fırsatı bulacakları anlamına geliyor. Rusya, Fransa, Bulgaristan, Yunanistan, Hindistan, İtalya, İsviçre, Ukrayna, Japonya ve Çin gibi ülkeler başta olmak üzere yüzlerce yerli ve yabancı firma, BeautyEurasia'ya katılmak için heyecanla gün sayıyor.

Tüyap Fuarcılık Grubu,  “Mirasımız Gelecek” sloganıyla 45. yılını kutluyor Tüyap Fuarcılık Grubu, “Mirasımız Gelecek” sloganıyla 45. yılını kutluyor

Türk ekonomisinin lokomotif sektörleri için fuarlar düzenleyen, ICA Events tarafından organize edilen BeautyEurasia, sektörün gelişimine katkıda bulunarak Türkiye’nin bu alanda uluslararası arenadaki konumunu daha da güçlendirmeyi hedefliyor. Fuar; Türkiye ve Avrasya bölgesindeki sektörün global ve bölgesel gelişim alanlarının tartışılmasını ve bilgi alışverişini sağlayarak, yeni fikir ve ürünlerin tanıtımına yönelik verimli bir platform sunuyor.

BeautyEurasia Türkiye’nin ihracatına katkıda bulunmaya hazırlanıyor 

2024 yılının ilk çeyrek döneminde ihracatı 2023 yılının aynı dönemine göre yüzde 2,9 artan ve 668,7 milyon dolara yükselen kozmetik sektöründe, BeautyEurasia güçlü bölgesel ağı ile Türkiye için yeni iş, ortaklık ve ihracat fırsatları yaratıyor. Türkiye’nin kozmetikte önemli bir üretim ülkesi olarak öne çıkması ve ilk çeyrek dönemde sektörde yaşanan ihracat artışıyla katılımcıların daha fazla dikkatini çeken fuarın ziyaretçi sayısının da geçen yıla oranla artması bekleniyor. 

Geçtiğimiz yıllarda fuara gösterilen ilgiden çok memnun olduklarını belirten BeautyEurasia Fuar Direktörü Filiz Mehmedova, merakla beklenen fuara dair görüşlerini şu şekilde dile getirdi: “Katılımcıların, şirketlerin stratejilerini ve yeniliklerini gözlemleme fırsatı bulmalarına zemin hazırlayıp, geçen yıl elde edilen 555 milyon euroluk iş hacmini yükselterek sektör dinamiğinin hızlanmasına ve büyümesine katkıda bulunmak, BeautyEurasia’da öncelikli hedeflerimiz arasında yer alıyor. Katılımcılara geniş bir ağ oluşturma ve pazar potansiyelini keşfetme imkânı sağlayan BeautyEurasia ile sektörün bu başarısına yıllardır düzenli bir şekilde katkı sunmuş olmaktan büyük gurur duyuyoruz. Bu yıl, geçen yıla göre %30 daha büyük bir alanda gerçekleşecek olan BeautyEurasia’da ayrıca, fuarın ikinci gününde BeautyEurasia Mükemmelik Ödülleri’ne de ev sahipliği yapacak olmaktan dolayı heyecan duyuyoruz.”

Editör: Sude Yılmaz