Diplomasi, iş dünyası ve sanat çevrelerinden geniş katılımın olduğu etkinlikte marka, yeni dönem vizyonunu ve 2026 hedeflerini paylaştı. Arabica Coffee House CEO’su Av. Sertaç Yalçın, “2026 sonuna kadar İstanbul’da 50 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz” derken, Kurucu Mimar Elif Ülger Yalçın, yıl dönümünü geleceğe yönelik vizyonlarını güçlendiren bir adım olarak değerlendirdiklerini ifade etti.

11. yıl özel daveti, Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, Nikaragua Büyükelçisi Tatiana Daniela Garcia Silva ve oyuncu Arzu Yanardağ’ın yanı sıra sektör temsilcileri, yatırımcılar ve medya mensuplarının katılımıyla güçlü bir buluşmaya dönüştü. Yerli ve milli bir marka olarak büyümesini sürdüren Arabica Coffee House, misafirlerine gelecek planlarını, genişleme stratejisini ve toplumsal etki yaklaşımını aktardı.

Kurucu Mimar Elif Ülger Yalçın, “11 yıldır bu yolda birlikte yürüyerek büyük bir heyecan yaşıyoruz. 2014’ten bu yana Arabica olarak Türkiye’nin dört bir yanında kahve kültürünü güçlendiren, yerli üretimi merkeze alan bir yolculuk sürdürüyoruz. Bu yıl dönümünü geçmişi kutlamanın ötesinde, geleceğe dair vizyonumuzu ortaya koyan bir adım olarak değerlendiriyoruz. Kahvenin insanları bir araya getiren gücüne yeni bir boyut ekleyen bu özel projeyi paylaşmaktan büyük mutluluk duyuyoruz” dedi.

2026 sonuna kadar 50 şube hedefi

GÜRİŞ TEKNOLOJİ, Drone ve Yapay Zekâyla Enerjide Devrim Yapıyor
GÜRİŞ TEKNOLOJİ, Drone ve Yapay Zekâyla Enerjide Devrim Yapıyor
İçeriği Görüntüle

CEO Av. Sertaç Yalçın, “Arabica Coffee House olarak 2026 sonuna kadar İstanbul’da 50 şubeye ulaşmayı hedefliyoruz. Ağımızı genişletirken bizi biz yapan değerlerden ödün vermeyeceğiz. Önümüzdeki dönemde operasyonel büyümemizi sosyal etki ve kapsayıcılık ilkeleriyle birlikte sürdüreceğiz. Baristalarımızdan tedarikçilerimize, ekibimizden iş ortaklarımıza ve yatırımcılarımıza kadar hep birlikte zorlukların üstesinden gelerek büyüyen bir aileyiz. Yüzde 100 yerli ve milli bir marka olarak, beş yıl önce attığımız temeller üzerinde ilerlemeye devam edeceğiz. İleride halka arzı da hedefliyoruz. Geri verme kültürü ile bir vakıf kurarak yaptığımız çalışmaların daha fazlasını hayata geçireceğiz ve sürdürülebilirliğin tüm aşamalarını uygulayacağız” açıklamasında bulundu.

yapay zekâ destekli maskot “bica” tanıtıldı

Yalçın sözlerine devam ederek, “11. yılımızda yeni kurumsal vizyonumuz doğrultusunda yapay zekâ destekli maskotumuz BİCA’yı hayata geçirdik. BİCA, yalnızca bir maskot olmayacak; çocuk menülerinde ve yapay zekâ projelerinde de yer alacak. Ayrıca yatırımcılarımız için iki önemli firmaya yatırım yaptığımızı açıklıyoruz: bir kasa yazılımı ve bir yapay zekâ şirketi. Böylece yatırımcılarımız, şubelerimizde anlık istatistikleri takip edebilecek. Ar-Ge ve girişim odaklı çalışmalarımızla büyümeye devam edeceğiz” dedi.

görme engelliler için yeni kahve deneyimi

Yalçın, EyeBrand Programı kapsamında BlindLook ile hayata geçirilen projeyi vurgulayarak, “Bu girişim sadece kahve deneyimini değil, toplumsal farkındalığı da artırıyor. Kahve herkes içindir; insanları bir araya getiren, paylaşımı güçlendiren bir bağdır. Görme engelli misafirlerimizin şubelerimizde daha bağımsız ve özgür bir deneyim yaşamasını sağlamaktan büyük mutluluk duyuyoruz. Arabica Coffee House olarak kapsayıcı ve eşit bir deneyim sunma misyonumuzu sürdüreceğiz” dedi.

BlindLook’un EyeBrand Programı sayesinde görme engelli bireyler, şubelerdeki menüleri ve hizmetleri sesli ve etkileşimli bir şekilde deneyimleyebiliyor. Bu sistem, ziyaretçilerin mekânı daha kolay, özgür ve bağımsız biçimde keşfetmesine olanak tanıyor.