Türkiye’nin önde gelen porselen üreticilerinden Porland, küresel gastronomi sahnesinin en prestijli organizasyonlarından biri olan Gastromasa İstanbul’a 110 m²’lik standıyla katıldı. Marka, profesyonel şeflerin yaratıcı sunum özgürlüğünü artıran tasarım odaklı yeni koleksiyonlarını ve sürdürülebilir malzeme teknolojilerini global gastronomi topluluğuna sundu.

Porland, Gastromasa 2025’te yalnızca ürünlerini sergilemekle kalmadı; aynı zamanda sektör profesyonelleriyle bir araya gelerek yenilenen marka yüzünü, sürdürülebilir üretim anlayışını ve gastronomi dünyasına katkılarını paylaştı. Bu sayede şeflere hem trendleri hem de operasyonel verimliliği bir arada sunan çözümlerini tanıtma fırsatı yakaladı.

“Stories of 10 Years” temasıyla Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen Gastromasa İstanbul, Türkiye ve dünya gastronomi topluluğunu buluşturarak turizm ve ağırlama sektörünün önemli yatırımcılarını, 60’ın üzerinde dünyaca ünlü şefi ve 350’den fazla yerli konuşmacıyı ağırladı. Porland ise profesyonellerin masaya taşıdığı her hikâyeyi güçlendiren tasarım yaklaşımını en güncel örnekleriyle bu özel platformda sergiledi.

Gastromasa’da Porland Farkı Sektöre İlham Verdi

Yurtiçi Toptan Satış Genel Müdür Yardımcısı Ali Kemal Dirikolu, “Bu yıl 10’uncusu düzenlenen Gastromasa Konferansı, güçlü katılımı ve zengin içeriğiyle öne çıktı. Bizim açımızdan ise yenilenen yüzümüzü sektöre tanıtma ve iş ortaklarımızla bir araya gelme açısından büyük bir fırsat sundu. Ekibimize yeni katılan arkadaşlarımızın network kazanımı açısından da oldukça değerli olan bu etkinlikte; İstanbul, Antalya, İzmir, Kapadokya ve Bodrum gibi öne çıkan turizm destinasyonlarından birçok otel ve restoran yöneticisini standımızda ağırladık. Bu görüşmeler, hem mevcut iş süreçlerimizi güçlendirmek hem de yeni fırsatların kapısını açmak açısından çok verimli geçti” dedi.

Plast Eurasia İstanbul, PAGEV tarafından TÜYAP iş birliğiyle 34'üncü kez kapılarını açtı
Plast Eurasia İstanbul, PAGEV tarafından TÜYAP iş birliğiyle 34'üncü kez kapılarını açtı
İçeriği Görüntüle

Dirikolu, “Standımızı ziyaret eden profesyonellerin ürünlerimizle ilgili geri bildirimleri, sezon öncesi hazırlıklarımızda bize rehberlik etti. Uluslararası arenada söz sahibi şeflerin deneyimlerini dinlemek ve gastronomi vizyonlarından ilham almak bizim için büyük bir kazanım oldu” ifadelerini kullandı.