Fuarda; cilt bakım ürünlerinden saç bakımına, makyaj ürünlerinden güzellik cihazlarına kadar geniş bir yelpazede ürün ve hizmetler sergileniyor. BeautyEurasia, sunduğu iş bağlantı olanakları ve uluslararası katılım düzeyiyle bir kez daha bölgenin lider ticaret platformu olduğunu gösterdi.
“Beauty Eurasia, kozmetik ve güzellik sektörünün en köklü buluşma platformlarından biri”
ICA Events Ülke Pazarlama Müdürü Kıvanç Uğur, fuarın öneminİ, “Beauty Eurasia, kozmetik ve güzellik sektörünün en köklü buluşma platformlarından biri. Bu yıl 20. kez katılımcılarına ve ziyaretçilerine kapılarını açtı. Bölgenin en önemli ticaret platformlarından biri olma özelliğini sürdürüyor. Bu yıl da oldukça zengin bir içerikle hem katılımcıları hem de ziyaretçileri karşılıyoruz.” şeklinde açıkladı.
Katılımcı ve ziyaretçi sayılarıyla dikkat çeken fuara 23 ülkeden 300’ün üzerinde firma ve 547 marka katılıyor. Kıvanç Uğur, uluslararası ilginin altını çizerek “Ziyaretçi tarafında yaklaşık 15.000 kişinin fuarı ziyaret etmesini bekliyoruz. Bu sayının yaklaşık 5.000’inin uluslararası ziyaretçilerden oluşmasını öngörüyoruz. Hem katılımcı hem de ziyaretçi tarafında yüksek bir uluslararası katılımın olduğu, ticari anlamda çok sayıda iş birliğinin gerçekleşeceği bir fuar bizi bekliyor.” ifadelerini kullandı.
VIP Alım Heyeti Programı ile 600 Profesyonel Satın Almacı İstanbul’da
Fuarın en dikkat çeken yönlerinden biri ise ICA Events’in uluslararası alım heyeti yatırımı.
“VIP alım heyeti programımız kapsamında, 100’e yakın ülkeden 600 profesyonel satın almacıyı fuarımızda ağırlıyoruz. Onların burada olması bizim için oldukça değerli ve sevindirici.” diyen Uğur, bu programın fuarın ticari niteliğini daha da güçlendirdiğini belirtti.
Dünyanın Dört Bir Yanından Katılım
BeautyEurasia’nın ziyaretçi profili de oldukça çeşitli. Uğur, hangi bölgelerden katılım beklediklerini şöyle açıkladı:
“BeautyEurasia, bölgenin önemli bir ticaret platformu olduğu için, çevre coğrafyalardan; Balkanlar, Türk Cumhuriyetleri, Kuzey Afrika ve Orta Doğu’dan yoğun bir katılım bekliyoruz. Bunun yanı sıra, kendi organizasyonumuzla getirdiğimiz profesyonel ziyaretçiler arasında Batı Avrupa, Kuzey ve Orta Amerika, Güney Amerika ve Uzak Doğu’dan da satın almacılar yer alıyor.”
Geçmişten Geleceğe BeautyEurasia
Geçtiğimiz yıl da oldukça yoğun bir organizasyon gerçekleştirdiklerini belirten Kıvanç Uğur, 2025 edisyonunun farkını şu sözlerle anlattı:
“Geçen yıl yaklaşık 16 bin ziyaretçiyi ağırlamıştık. Yine hem katılımcı hem de ziyaretçi açısından ciddi bir uluslararası yoğunluk vardı. Bu yıl, geçen yıla kıyasla özellikle katılımcı tarafında daha fazla uluslararası katılım gözlemliyoruz. Katılımcıların yarısından fazlası yurtdışından geliyor. Bu da fuarımızın artık yerelden ziyade küresel bir nitelik kazandığını gösteriyor.