Marmara’da yaşanan 6,2 büyüklüğündeki depremin ardından, iletişimde yaşanan aksamalar kamuoyunun tepkisini çekerken, Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, GSM operatörlerini toplantıya çağırdı. Depremin hemen ardından vatandaşların yakınlarına ulaşmakta güçlük çekmesi, sosyal medyada büyük yankı uyandırmış, birçok kullanıcı operatörlerin yetersizliğine tepki göstermişti.

Bakan Uraloğlu, İstanbul’da gerçekleştirilecek toplantıda GSM şirketlerinin yetkilileriyle bir araya gelecek. Toplantının gündeminde, operatörlerin mevcut altyapı kapasiteleri, bu altyapının neden yetersiz kaldığı ve bundan sonraki süreçte yapılması planlanan yatırımlar yer alacak.

Deprem gibi olağanüstü durumlarda iletişimin ne kadar hayati olduğuna dikkat çeken Bakan Uraloğlu, "İletişim altyapımızın afet anlarında kesintisiz hizmet verecek şekilde güçlendirilmesi bir zorunluluk" ifadelerini kullandı.

Bayramda 2,5 Milyon Türk Avrupa’ya Seyahat Etti: Avrupa’da Yaşam ve Oturum Seçeneklerine İlgi Artıyor
Bayramda 2,5 Milyon Türk Avrupa’ya Seyahat Etti: Avrupa’da Yaşam ve Oturum Seçeneklerine İlgi Artıyor
İçeriği Görüntüle

Toplantının ardından gerekirse denetim ve yaptırım sürecinin de gündeme gelebileceği belirtiliyor.