Teknosa, Türkiye'nin önde gelen teknoloji perakendecisi ve e-ticaret markası olarak Brandverse Awards'ta büyük bir başarı elde etti. Şirket, Marketing Türkiye ve Boomsonar iş birliğiyle düzenlenen ödül töreninde toplamda 7 ödül kazandı. Bu ödüller arasında, "Sosyal Medya Veri Analitiği" kategorisinde "Teknoloji Marketleri" dalında üç yıldır üst üste kazandığı altın ödül de bulunuyor.

Brandverse Awards, markaların pazarlama ve iletişim başarılarını ödüllendiren, kapsamlı bir değerlendirme sürecine dayanan prestijli bir organizasyon olarak biliniyor. Teknosa'nın sosyal medya performansı, SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi tarafından belirlenen kriterlere dayanarak Deloitte Türkiye tarafından detaylı bir denetim sürecinden geçirilerek değerlendiriliyor.

“En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti” projesine 5 ödül

Teknosa bu başarısının yanı sıra Atatürk’ün sesini yapay zeka teknolojisiyle gerçeğe en yakın haliyle üretip, en değerli sözlerini Türk halkıyla buluşturduğu “En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti” projesiyle de 5 ödül kazandı. Teknosa, “Sosyal Medya ve Dijital” ana bölümünde “Sosyal Medyada Yenilikçi Teknoloji Kullanımı” kategorisi ile “Özel Gün Kampanyası” kategorisinde altın, “Craft” ana bölümünde “Cumhuriyetin 100. Yılı İletişim Çalışmaları” kategorisinde altın, “PR” ana bölümünde “Cumhuriyetin 100. Yılı İletişim Çalışmaları” kategorisinde gümüş ve “Medya” ana bölümünde “Yapay Zekâ Çalışmaları” kategorisinde gümüş ödülün sahibi oldu. Teknosa, “Oyunda Buz Çağı” projesiyle de “Film” ana bölümü “Teknoloji Üreticileri” kategorisinde gümüş ödül kazandı.

UFI, ikinci yüzyılına yeni logo ve yeni marka kimliği ile başlıyor! UFI, ikinci yüzyılına yeni logo ve yeni marka kimliği ile başlıyor!

Şirket adına ödülleri Teknosa Dijital Ticaret ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Emre Kurtoğlu ile satış ve pazarlama ekipleri aldı. 

Editör: Sude Yılmaz