Marketing + Media Alliance Türkiye (MMA Türkiye) tarafından düzenlenen ve modern pazarlama alanında yaratıcılık, yenilikçilik, teknoloji kullanımı ve iş başarısını ödüllendiren SMARTIES™ AWARDS Türkiye ’25 ödülleri, 15 Aralık 2025 tarihinde Swissotel The Bosphorus’ta düzenlenen görkemli Gala Gecesi ile sahiplerini buldu. Önümüzdeki yıl 15. yılını kutlayacak olan SMARTIES™ AWARDS, sektörün en seçkin projelerini bir araya getirdi.

60 kişilik dev jüriye başkanlık eden The Magnum Ice Cream Company Türkiye Genel Müdürü Eser Lapanta, Ocak 2024 – Ekim 2025 dönemine ait rekor başvuru sayısı ile öne çıkan kampanyaları titizlikle değerlendirdi. Kampanyalar, yaratıcılık, yenilikçilik, teknoloji kullanımı ve iş başarısı kriterlerine göre ödüllendirildi.

Törene SMARTIES™ Global Başkanı Rohit Dadwal da katılarak açılış konuşmasında şunları söyledi:
"Türkiye’deki rekor başvuru sayısı ve projelerin kalitesi, pazarlama sektörümüzün global arenadaki gücünü bir kez daha kanıtladı. Özellikle Yapay Zeka gibi gelişen teknolojilerin yaratıcı ve iş odaklı kullanımlarını görmek, sektörün geleceğine dair heyecanımızı artırıyor. Tüm finalistleri tebrik ediyorum."

Ödüller ve Küresel Tanınırlık

SMARTIES™ AWARDS Türkiye ’25 ödülleri, Pazarlama Etkisi, Etki Medyası, Amaç Odaklı Pazarlama, Gelişen Teknoloji Pazarlaması, E-Ticari Pazarlama, Yaratıcı Ödüller, Endüstri Ödülleri ve Yapay Zeka olmak üzere 7 ana kategori ve 26 alt kategoride dağıtıldı.

Marketing + Media Alliance (MMA Türkiye), pazarlama profesyonellerinin becerilerini geliştirmek ve yeni pazarlama araçlarını tanıtmak misyonuyla hareket ederek, Türkiye’nin en etkili ve seçkin pazarlama projelerini ödüllendirdi. Yoğun ilgi ve rekor başvuru sayısı, Türkiye’nin global platformlardaki gücünü bir kez daha ortaya koydu.

Kazanan projeler, sadece ulusal düzeyde değil; aynı zamanda WARC Media 100, RECMA ve MMA SMARTIES™ Business Impact Index (BII) endekslerinde yer alarak küresel ölçekte de tanınma fırsatı bulacak.

Türkiye’de Endüstri Kategorisinde Öne Çıkan Kazananlar:

  • Best in Show: Nogger Full Karamel

  • Advertiser of the Year: The Magnum Ice Cream Company

  • Advertiser of the Year: Unilever Türkiye

  • Advertiser of the Year: Akbank

  • Brand of the Year: Akbank

  • Brand of the Year: Nogger

  • Creative Advertising Agency of the Year: MullenLowe Istanbul

  • Creative Advertising Agency of the Year: Medina Turgul DDB

  • Independent Creative Advertising Agency of the Year: Concept Istanbul

  • AI-Powered Creative Advertising Agency of the Year: Consciouslab

  • Media Agency of the Year: OMD Türkiye

  • Media Agency of the Year: Mindshare Türkiye

  • Influencer Agency of the Year: Ennfluencer

  • Digital Advertising Agency of the Year: Sempeak Digital Media Agency

  • Best Use of Insight in Marketing: Amazon Prime Day İndirim Avcıları

    Esnek Ambalaj Sektöründe İhracat İçin Stratejik Hamle
    Esnek Ambalaj Sektöründe İhracat İçin Stratejik Hamle
    İçeriği Görüntüle
  • Best Use of AI in Marketing: PersonAI – KızlarSoruyor Yapay Zeka Karakterleri

  • Best Use of AI in Data-Driven Marketing: Building Data-Driven Loyalty: Web2App AI Journey