İhlas Medya Grubu Dijital Varlıklar, medya ve iletişim sektöründeki iş birliklerini geliştirmek amacıyla, iletişim ajanslarının kurucu ve üst düzey yöneticilerini İhlas Holding binasında bir araya getirdi. Etkinlikte, dijital yayıncılıktan reklam çözümlerine, içerik üretiminden medya planlamaya kadar birçok alanda grubun sunduğu hizmetler detaylı bir şekilde aktarıldı. Katılımcılar, sunulan çözümlerin ajansların iletişim süreçlerine katacağı değeri doğrudan deneyimleme fırsatı buldu.
Volkan Ormanlı: "Teknoloji Üreten Bir Şirket Olmak İçin Yatırımlar Yapıyoruz"
Etkinlikte konuşan İhlas Medya Grubu Dijital Varlıklar Genel Müdürü Volkan Ormanlı, grubun dijital dönüşüm vizyonuna dikkat çekti. “İhlas Medya Grubu olarak teknoloji satın alan değil, teknoloji üreten bir şirket olmak için yatırımlar yapıyoruz. Rekabetçi olmanın yolu, kendi teknolojinizi geliştirmekten geçiyor. Bu kapsamda kendi yazılım ekiplerimizi kurduk, örneğin tgrthaber.com’da geliştirdiğimiz teknolojiyi devreye aldık” ifadelerini kullanan Ormanlı, çok yakında Türkiye Gazetesi’nin 55 yıllık arşivini yapay zeka desteğiyle dijital ortama aktararak kamuoyuna sunacaklarını da belirtti.
“Aylık 700 Milyon Görüntülenmeye Ulaştık”
Sosyal medya yayıncılığında siyasetten ve polemiklerden uzak bir yayın politikası benimsediklerini vurgulayan Ormanlı, “Hedef kitlemizi genişleterek aylık 700 milyondan fazla görüntülenmeye ulaştık. Tüm kitlelere erişmeyi amaçlıyoruz” dedi. Ajanslara sundukları hizmetlerin markaların daha geniş kitlelere ulaşması açısından stratejik bir değer taşıdığına da değindi.
“Özgün ve Kaliteli Haber Üretimi Önceliğimiz”
Ajans haberciliğinin yanı sıra dijital mecralarda da kaliteli ve teyitli haber üretimine odaklandıklarını belirten Ormanlı, “Bu organizasyonla ajanslarla daha yakın iş birlikleri kurmak istiyoruz. Son 1,5 yıldır doğru hedef kitleye ulaşabilecek mecraları güçlendirdik. Özgün ve kaliteli içerik üretimini sosyal medya platformlarına da taşıyarak güvenilir dijital medya alanları oluşturduk” diye konuştu.
“Türkiye’nin En Büyük Dijital Medya Platformu Olmayı Hedefliyoruz”
Dijitalleşen dünyada sosyal medyanın habercilikteki rolünün her geçen gün arttığına dikkat çeken Ormanlı, “Biz bu değişimi yakından takip ediyoruz ve öncülük etmeyi amaçlıyoruz. Hedefimiz Türkiye’nin en büyük dijital medya platformu haline gelmek” diyerek vizyonlarını net bir şekilde ortaya koydu.
Türkiye Gazetesi 55 Yıllık Arşiviyle Dijitalde Yenileniyor
Etkinlikte söz alan Turkiyegazetesi.com.tr ve Turkiye Today Genel Yayın Yönetmeni Osman Bahattin Dirlik ise dijitalleşme sürecine dair önemli bir gelişmeyi paylaştı. Türkiye Gazetesi’nin 55 yıllık arşivinin dijital erişime açılacağını açıklayan Dirlik, eylül ayında kullanıcı dostu ve kişiselleştirilebilir yeni web ile mobil tasarımları hayata geçireceklerini belirtti.
“Turkiye Today ile Yabancı Okuyucuya Özgün Bir Türkiye Perspektifi Sunuyoruz”
Dirlik ayrıca, İngilizce yayın yapan Turkiye Today platformunun yabancı okuyucular için özel olarak geliştirildiğini vurguladı. “Güncel haberler ve analizlerle Türkiye'nin kültürel zenginliklerini, başarılarını ve toplumsal mücadelelerini dengeli, rafine ve özgün bir dille aktarıyoruz. Türkiye’nin sesini, güçlü bir marka değeriyle dünyaya anlatmak artık bir tercihten öte zorunluluk haline geldi” dedi.
Organizasyon, fuaye alanında gerçekleştirilen toplu fotoğraf çekimiyle sona erdi. Etkinlik, dijital medya ve iletişim dünyasında ajanslar ile medya grubu arasındaki iş birliğini pekiştirirken, İhlas Medya Grubu’nun dijital vizyonunu sektörle paylaşması açısından önemli bir buluşma oldu.