SunExpress’ten ITB Berlin Fuarı Katılımcılarına Özel Seferler
SunExpress’ten ITB Berlin Fuarı Katılımcılarına Özel Seferler
İçeriği Görüntüle

ebebek, 2025 yılının ikinci çeyreğini de güçlü bir büyüme ivmesiyle tamamladı. Sadece ciro artışına değil, müşteri deneyimini geliştirmeye, omnichannel altyapısını güçlendirmeye ve operasyonel verimliliğini artırmaya odaklanan marka, enflasyon muhasebesi uygulamaları doğrultusunda hazırlanan konsolide finansal tablolarında istikrarlı performansını sürdürdü.

Kamuyu Aydınlatma Platformu’nda (KAP) yer alan sonuçlara göre, şirketin 2025 ikinci çeyrek cirosu geçen yılın aynı dönemine kıyasla yaklaşık yüzde 16 artarak 6 milyar TL’ye ulaştı. Türkiye genelindeki toplam satış adedi yüzde 14 yükselirken, FAVÖK marjı 5,9 puan artışla yüzde 18,2’ye çıktı. FAVÖK tutarı ise 642 milyon TL’den 1,1 milyar TL’ye yükselerek yüzde 72’lik bir artış kaydetti.

Haziran ayı sonu itibarıyla Türkiye’de 280, Birleşik Krallık’ta 3 mağazayla faaliyet gösteren ebebek, bu dönemde Türkiye’deki mağaza ziyaretçi sayısını 13,1 milyona, ebebek.com’un ziyaretçi sayısını ise 30,6 milyona taşıdı. Artan ilgiye paralel olarak, Türkiye’de satılan toplam ürün adedi de yüzde 14 artarak 26,3 milyona ulaştı.

Konuya ilişkin açıklamada bulunan Ebebek Mağazacılık A.Ş. Grup CEO’su Halil Erdoğmuş, “ebebek olarak 2025 yılındaki stratejik hedeflerimiz doğrultusunda yılın ikinci çeyreğinde de dengeli ve sürdürülebilir bir büyüme sergilemekten mutluluk duyuyoruz. Müşteri deneyimini iyileştirme, dijitalleşme ve mağaza yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz. Bu yatırımların olumlu etkilerini hem operasyonel verimlilikte hem de finansal sonuçlarımızda net şekilde görüyoruz. Özellikle ikinci çeyrekte temellerini attığımız kasa sistem geçiş projemizin yaygınlaştırılmasıyla birlikte, mağaza içi deneyimi daha ileriye taşımayı hedefliyoruz. Yurt dışı büyüme stratejimiz kapsamında, özellikle Birleşik Krallık ve Kuzey Irak’taki çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz. Türkiye’de ise güçlü omnichannel yapımız ve uzman ekiplerimizle bebeveynlerin hayatına dokunmayı sürdürüyoruz. Bebeveynlerin yanında daha sağlam bir destek olma misyonumuzu güçlendirirken, ekip arkadaşlarımızın kişisel ve mesleki gelişimlerine daha fazla alan açacağımız bir döneme giriyoruz. Yenilikçi mağaza konseptlerimiz, dijital büyüme stratejimiz ve sürdürülebilir değer anlayışımızla 2025 yılının ikinci yarısını da kararlılıkla şekillendirmeye devam edeceğiz.” dedi.