Çinli üreticilerle Türk alıcıları bir araya getiren Çin Ürünleri Fuarı (ChinaHomelife Turkey) 7'inci kez kapılarını açtı. 12 bin metrekarelik alanda gerçekleştirilen fuarda, 600'e yakın Çinli firma stant açtı. Fuarda, Türk Standartlarına uygun olarak tüm kontrollerden geçmiş tekstil, hazır giyim ve aksesuarları, ev tekstili, inşaat malzemeleri, el aletleri ve hırdavat, ev gereçleri, elektrikli ev aletleri, mobilya, elektronik eşyalar, hediyelik eşya, züccaciye, mutfak ve banyo armatürleri, gıda, lojistik, LED ve aydınlatma ürünleri başta olmak üzere 50 binin üzerinde ürün sergileniyor.
Çin Ürünleri Fuarı 7.kez kapılarını açtı
-
Dolar39,72570 0.16%
-
Euro45,88260 0.2%
-
Sterlin53,50460 0.1%
-
Gram Altın4297,26000 0%
-
BİST 1009.203,00 1.11%
-
Bitcoin102.341,84 -0.97%
Trend Haberler

F İstanbul, Gıda ve İçecek Endüstrisinin ihracat rotasını belirliyor

SDN Tech Expo 2025, 27-28-29 Haziran’da İstanbul’da

Afyonkarahisar Blok Mermer Fuarı görkemli bir törenle açıldı

Big Green Egg'in Türkiye pazarına girişi kutlandı

ASAŞ, Eurasia Rail 2025’te gücünü ve yenilikçi vizyonunu ortaya koydu

VivaTech 2025 Fuarı'nda EGİAD ticaret köprüleri kurdu

Parsan, Paris'te Havacılık Parçalarıyla Göz Doldurdu
Pasifik Holding, Galatasaray’ın forma göğüs sponsoru oldu

Pasifik Holding Yönetim Kurulu Başkanı Fatih Erdoğan, “Orta Koridor’un lokomotifi Pasifik Eurasia olacak”

BeautyEurasia, İstanbul Fuar Merkezi’nde kapılarını açtı!