Marka, her yıl geleneksel hale getirmeyi planladığı “Solutions Days” kampanyası kapsamında 300’den fazla influencer’ı ağırlayarak sağlıklı ciltler için en saf çözümleri sundu ve aynı zamanda renkli bir doğum günü partisine imza attı.
Etkinlikte konuşan The Purest Solutions Marka Müdürü Duygu Yüzer, markanın beş yıllık yolculuğunu şu sözlerle değerlendirdi:
“The Purest Solutions olarak bugün çok heyecanlıyız. 5 yıl bizim için gerçekten bir dönüm noktası oldu. Bu süre boyunca binlerce hatta milyonlarca kullanıcıyla temas ettik. Birçok anı biriktirdik, yeni projeler gerçekleştirdik ve ekibimizle birlikte dolu dolu deneyimler yaşadık. Bu nedenle 5. yılımız bizim için çok özel bir kilometre taşı.”
Marka, etkinlik kapsamında “5-5-5” mottosunu öne çıkardı. Bu sekansın değişim ve dönüşümü simgelediğini belirten Yüzer, yeni dönemle birlikte önemli bir adımı da duyurdu: “Yeni dönemimizde, 5. yılımız itibarıyla, ‘renkli kozmetik’ kategorisine merhaba diyoruz. Hatta bugün burada lansmanını yapacağımız BB kremler hayatımıza giriyor olacak. Bu da bizim kullanıcılarımıza 5. yıl hediyemiz diyebilirim.”
Fuarların marka için taşıdığı öneme de dikkat çeken Yüzer, şunları söyledi:
“Kullanıcılarımızla buluşmak ve potansiyel distribütörlerle tanışmak için fuarları gerçekten bir fırsat olarak görüyoruz. Mümkün olduğunca hem katılımcı hem de ziyaretçi olarak, hem globalde hem de yerelde birçok fuara katılıyoruz. Bizim için verimli geçen fuarları tekrar tekrar ziyaret ediyoruz. Önümüzdeki yıl, 2026’da da bu şekilde devam edeceğiz. Dünyadaki birçok global fuara katılarak oradaki yeni ve inovatif trendleri takip etmeyi, teknolojileri keşfetmeyi hedefliyoruz. Yani amacımız yalnızca kullanıcılarla buluşmak veya distribütör bulmak değil; aynı zamanda yeniliği, değişimi ve sektördeki gelişmeleri yerinde görmek.”
Etkinliğin sonunda marka, kullanıcılarına teşekkür mesajı iletti. Yüzer, duygularını şu sözlerle ifade etti:
“The Purest Solutions’a 5 yıl boyunca inandıkları ve destek oldukları için tüm kullanıcılarımıza gönülden teşekkür ederim. Biz her zaman etik kurallar çerçevesinde, ‘az ama öz içerik’ felsefemizle sürdürülebilir kalmaya; etik tüketime, efektif formülasyonlara, temiz içeriklere ve güvenilir bir marka olmaya devam edeceğiz. Nice 5 yıllara diyorum. Bizi destekleyen, ürünlerimizi kullanan tüm kullanıcılarımıza çok teşekkür ederim.”




