Be My Franchise Fuarı bu sene ONİKİ’nin verimli B2B etkinlik formatıyla gerçekleşiyor. Düzenlenen fuarda mikrofonlarımıza özel açıklamalarda bulunan ONİKİ CEO'su Ziya Kızıltan, gerçekleşen etkinlikler ile alakalı detayları paylaştı.

MedyaFors ekibiyle bir araya gelen teknoloji şirketi ONİKİ, yapay zeka destekli bir etkinlik teknolojisi geliştirerek fuar deneyimini tamamen dönüştürmeye hazırlanıyor. Yenilikçi yaklaşımlar ve derin endüstri bilgisiyle, 18-21 Nisan tarihleri arasında İstanbul, Yenikapı – Avrasya Gösteri ve Sanat Merkezi’nde düzenlenen Be My FRANCHISE Fuarı, yapılan iş birliğinin parlak bir vitrini oldu.

Düzenlenen fuarda Fuar Dergisi mikrofonlarına açıklamalarda bulunan ONİKİ CEO'su Ziya Kızıltan, MedyaFors ekibi ile çalışmanın heyecan verici olduğunu dile getirdi. Gerçekleşen fuarın önemini dile getiren Kızıltan, "Yaptıkları fuarların ne kadar önemli ve kıymetli olduğunu çok yakından biliyorum, birçoğuna katılmıştım. Biz 12 olarak bu konferans zirve ve etkinlikleri daha verimli hale getiren bir etkinlik teknolojisi geliştirdik. Yapay Zeka destekli b2b eşleşmeler yapıyoruz konferanslarda, kongrelerde ve Özen Beyler'le yaptığımız bu iş birlikteliği sayesinde ilk kez 12 teknolojisini bir fuarın içerisinde Bayim Olur musun Fuarı'nda Franchise fuarında bayilik vermek isteyen girişimcilerle bu bayiliği almak isteyecek yatırımcıları bir araya getireceğimiz modelde kurguladık. Cumartesi günü tam gün sürecek bir konferans ve b2b etkinliği dahil ettik fuarın içerisine. Dolayısıyla, bir fuardan çok daha fazlası olacak bizim için de çok heyecan verici olacak katılımcılar için de çok heyecan verici olacak. Umarım keyifli ve verimli bir fuar geçiririz hep birlikte" ifadelerini kullandı.

ONİKİ olarak yaptıkları projeler ve geliştirdikleri çeşitli teknolojiler hakkında da açıklamalarda bulunan Ziya Kızıltan şöyle konuştu: 

"Evet, biz aslında yapay zeka destekli b2b matchmaking yapan bir Hibrid Event teknolojisi geliştirdik. Konferans zirve ve B2B etkinliklerini uçtan uca ölçülebilir, verimli ve keyifli bir hale getiriyoruz. Basitçe şunu yapıyoruz: bir konferansa katıldığınızda salonda 500 kişi var, bazılarıyla siz bir araya gelseniz müthiş ticari değerler ortaya çıkacak ama onlar sizle tanışamıyor. Etkinlikten ayrılıyorsunuz. İşte biz bu problemi çözüyoruz. 12 olarak, o konferansın içerisindeki en doğru insanları yapay zeka ve algoritmalarla tespit ediyor, fiziksel de masalar etrafında online'da da birebir video konferanslarla sizi tanıştırıyoruz. Etkinlik bittiğinde şunu söyleyebiliyoruz: etkinliğimize 545 kişi katıldı, 5448 tane B2B oldu ve buradan da 657 milyon 48 bin liralık ticari değer çıktı diyebiliyoruz. Uçtan uca her şeyi ölçülebilir bir hale getiriyoruz. Böylece katılan markalar da, katılan ziyaretçiler de, bu fuarlar için harcadıkları paranın ve zamanın karşılığını fazlasıyla geri alıyorlar. Bunun yaklaşık 1 buçuk yıldır, 9 farklı şehirde, 16 tane konferansta yaptık: e-ticaret, e-ihracat ve fintech dikeyinde konferanslarda yaptık. İlk kez bir fuarda gerçekleştiriyor olacağız. O yüzden burası bizim için çok önemli. Be My Franchise'da e-Franchise vermek isteyen markalarla, bu markalara yatırım yapmak isteyen yatırımcıların buluştuğu bir konferansı dizayn etmiş olduk"

Automechanika İstanbul 2024, otomotiv satış sonrası endüstrisi için milyar dolarlık ticaret hacmi yarattı Automechanika İstanbul 2024, otomotiv satış sonrası endüstrisi için milyar dolarlık ticaret hacmi yarattı