Fuar Dergisi mikrofonlarımıza konuşan Prizma Fuarcılık Yönetim Kurulu Başkanı Cengiz İmeci, Fuarda kamp ekipmanlarından karavan çeşitlerine kadar 200 farklı markayı temsil eden yaklaşık 100 firma yer alırken, çekme karavanlardan mobil karavanlara, doğa sporları ekipmanlarından outdoor ürünlerine kadar geniş bir ürün yelpazesi ziyaretçilere sunuluyor. İmeci, bu organizasyonla Türk firmalarının teknolojik gücünü yurtdışına taşıma hedefi güttüklerini vurguladı. Avrupa ve Orta Doğu pazarlarında yer almak isteyen yerel firmalar için uluslararası bağlantılar kurmayı amaçladıklarını belirtti.
İmeci, fuarın ilk gününde yoğun bir ziyaretçi ilgisiyle karşılaştıklarını ve toplamda 15 binin üzerinde ziyaretçi ağırlamayı hedeflediklerini ifade ederek. "Fuarımız sadece bir kapalı alan etkinliği değil, aynı zamanda 10 bin metrekarelik açık alanda da aktiviteler düzenliyoruz," dedi ve ziyaretçilerin off-road araçlarını saha içinde görebileceği, deneyim ve uygulama atölyelerine katılabileceği fırsatlar sunduklarını aktardı.
Her akşam farklı bir sanatçının sahne aldığı konserlerle fuarın bir doğa festivali havasına büründüğünü belirten İmeci, katılımcılara ve ziyaretçilere unutulmaz bir deneyim yaşatmayı amaçladıklarını söyledi. Ayrıca, sektörel söyleşiler ve ilgi çekici etkinliklerle dolu programın, İstanbul’daki kamp ve karavan tutkunları için yılın ilk fuarı olma özelliği taşıdığını da ekledi. İmeci, baharın gelişiyle doğa severleri yeni sezona hazırlamak için fuarın en doğru adres olduğunu vurguladı.
