Danimarka merkezli ev ve yaşam ürünleri perakendecisi JYSK, "Herkes için harika bir İskandinav teklifi" sunma misyonuyla Türkiye’deki 7’nci mağazasını doğrudan yatırım yöntemiyle Trump Alışveriş Merkezi’nde açtı. Yeni mağaza, yatak odasından oturma alanlarına, banyodan bahçeye kadar uzanan geniş ürün yelpazesiyle, şehir hayatının yoğun temposunda evine huzur katmak isteyenler için ilham verici bir alışveriş deneyimi sunuyor.
JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, Türkiye pazarında hem istihdam hem de yatırım anlamında kararlı adımlar attıklarını belirterek, “1.800 metrekarelik satış alanıyla Türkiye’deki en büyük mağazamızı açtık. İstanbul’un yedi farklı noktasında hizmet veriyoruz ve yıl sonuna kadar Bursa’daki ilk şubemizle İskandinav esintisini Anadolu’ya da taşıyacağız” dedi.
50 ülkede 3.500’den fazla mağazası bulunan Danimarka merkezli JYSK, Türkiye’deki mağaza ağını hızla genişletmeye devam ediyor. Mayıs 2023’te Türkiye pazarına giriş yapan marka, Trump Alışveriş Merkezi’ndeki yeni mağazasıyla ülke genelindeki şube sayısını yediye çıkardı.
Mağaza, Danimarka Başkonsolosu Jakob Andersen, JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, Trump Towers İstanbul Genel Müdürü Tuba Süsler ve çok sayıda ziyaretçinin katıldığı kurdele kesimiyle hizmete açıldı. 1.800 metrekarelik satış alanına sahip olan yeni mağaza, hem ürün çeşitliliği hem de alışveriş deneyimi açısından müşterilerine benzersiz bir ortam sunuyor ve evlerine şıklık ve konfor katmak isteyenler için şehrin önemli buluşma noktalarından biri hâline geliyor.
Ankara’dan Zonguldak’a, Eskişehir’den Antalya’ya kadar online alışveriş hizmetini 28 ile çıkaran JYSK, Türkiye’deki yeni yatırımlarıyla uygun fiyatlı ve yaşam alanlarına değer katan kaliteli ürünleri müşterileriyle buluşturmaya devam edecek.

“Yatırımlarımız Sürdürecek”
Türkiye’nin stratejik ve büyük bir pazar olduğunu vurgulayan JYSK Türkiye Ülke Direktörü Fatih Tezcan, “Mağaza açma yatırımlarımızı sürdürüyoruz çünkü İstanbul ve diğer bölgelerde büyüme fırsatları çok yüksek. Bu kapsamda yıl sonuna kadar iki yeni mağaza daha açacağız; bunlardan biri Bursa’da olacak. Böylece yalnızca İstanbul değil, Anadolu’daki müşterilerimize de ulaşarak büyümemizi sürdüreceğiz. Amacımız mağaza yatırımlarıyla sadece ürün satmak değil; bir yaşam tarzı sunmak. Hygge felsefesini yansıtan konseptimizle, müşterilerimiz hem keyifli zaman geçirecek hem de evlerini yenilemenin şık ve ekonomik yollarını keşfedecek” dedi.
“Türkiye’de Her Eve Ulaşmayı Hedefliyoruz”
Türkiye genelinde her eve ulaşmayı ve yaşam alanlarını daha konforlu, estetik ve fonksiyonel hâle getirmeyi hedeflediklerini belirten Tezcan, “Açılışa özel olarak mobilyadan uyku ürünlerine, dekoratif ev eşyalarından tekstil ürünlerine kadar geniş bir yelpazede yüzde 70’e varan indirimler sunuyoruz. Mağazamız, en büyük mobilya teşhir alanına sahip olmasıyla ürünlerimizi en üst düzeyde ve geniş bir alanda sergileme fırsatı sağlıyor. Böylece müşterilerimiz, farklı yaşam alanlarına uygun çok çeşitli seçenekleri rahatça inceleyip, beğendikleri ürünleri kolaylıkla keşfedebilecek” dedi.



