Editör: Eslem Nur KARAMAN
Gıda ihracat fuarı; F İSTANBUL 12 Temmuz'da başlıyor
Türkiye'nin en yenilikçi ve en hızlı büyüyen fuarı olan F İstanbul Gıda İhracat Fuarı’nın hazırlıkları devam ediyor. 12-14 Temmuz tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de düzenlenecek olan fuar, gıda sektöründeki son iş fırsatlarını, sektörün önde gelen firmalarını ve iş insanlarını bir araya getiriyor. Fuar, gıda sektöründeki en son trendlerin sergilendiği, yeni ürünlerin tanıtıldığı ve iş birliği olanaklarının keşfedildiği zengin bir deneyim sunuyor.
F İstanbul, Türkiye'nin en büyük fuar alanı olan İstanbul Fuar Merkezi Yeşilköy’de gerçekleştirilecek. Bu stratejik konum, uluslararası katılımcıların kolay erişim sağlamasını ve Türk gıda sektörüyle doğrudan bağlantı kurmasını sağlıyor. F İstanbul Gıda İhracat Fuarı, gıda sektöründe yenilikçilik, sürdürülebilirlik ve büyüme konularını vurgulayan geniş bir etkinlik programına sahip çıkacak. Katılımcılar; dijitalleşme, teknolojik yenilikler, lojistik çözümleri ve e-ticaret gibi sektörün geleceğini şekillendiren konuları keşfedebilecekler. Ayrıca, fuar süresince düzenlenecek olan seminerler, paneller ve iş görüşmeleri, katılımcılara sektör liderleriyle doğrudan etkileşim ve bilgi paylaşımı imkânı sunacak.
Gıda İhracat Fuarı: F İstanbul15 bin profesyonel bir araya gelecek
İhracat pazarları; Avrupa, BDT, Kuzey Afrika ve Ortadoğu’nun yanı sıra uzak ülkeler stratejisi çerçevesinde bu yıl Güney Asya ve Güney Amerika pazarlarını hedef alan fuar, sektör devlerini profesyonel alıcılar ile buluşturacak. 96’dan fazla ülkeden toplam 15 bin profesyonel ziyaretçi beklenen fuar; gıda sanayisinde faaliyet gösteren 1000’den fazla markaya “müşteri eşleştirme programları” ile yeni ticari bağlantılar kurma fırsatı sunacak. Ayrıca 6 ve 7. hollerde yer alan teknoloji firmaları gıda üretiminin son trendlerini 3 gün boyunca ziyaretçilere tanıtacak.
So Fuar Grubu Kurucusu Özgür Sofuoğlu, “Gıda sektörü, uluslararası alanda ülkemizin geliştiği, markalaştığı ve rekabet gücünü artırdığı bir sektör olarak gelecek vadediyor. Geçen yıl F İstanbul Fuarı 96 ülkeden 5586 profesyonel ziyaretçi ağırladı. F İstanbul'un en önemli özelliklerinden birisi de Türkiye'nin ihracatına katkı sağlamak isteyen tüm firmalara eşit mesafede olmasıdır. Katılımcı firmalarımızı, önceden ayrıntılı firma bilgilerini ve hedeflerini bizlere kayıt yaptırarak bildiren yurtdışından gelecek satın almacılarla bir araya getirerek ikili iş birlikleri sağlayacakları özel alanlar oluşturacağız. Fuar, sürekli yeni ticari bağlantılar kurmaya hizmet edecek; üretici, ihracatçı, ithalatçı, toptancı, dağıtıcı, e-ticaret siteleri ve zincir marketleri buluşturarak bu yıl da gıda sektörünün tüm paydaşlarının katılımına açık olacak” ifadelerini kullandı.
Yorumlar
-
DOLAR34,21 %-0.02
-
EURO37,12 %0.16
-
ALTIN2.993,87 %0.05
-
BITCOIN67.650 %-1.97
-
ETHEREUM2.670 %-2.7
-
BIST8.654 %-1.58
Trend Haberler
Master Shoes 2. Konya Ayakkabı ve Çanta Moda Fuarı başladı
TİM Başkan Vekili Ahmet Güleç, “Afrika'nın hem gelişmesini hem kalkınmasını canı gönülden arzulayan biziz”
Borsa günü yükselişle tamamladı
TÜYAP organizatörlüğünde düzenlenen Samsun Tarım Fuarı sektörün geleceğine yön veriyor
WCI Forumu Başkanı Bengisu, “Afrika, Türkiye için büyük bir ticari alternatif"
TİM Başkanı Mustafa Gültepe: Türkiye, fiyat odaklı rekabette zorlanıyor; yüksek katma değerli üretime yönelmeliyiz
'İpekyol Özel Ödülü' alan Betül Tezcan'ın tasarımları, özel bir lansmanla tanıtıldı
TGSD'nin düzenlediği 17. İstanbul Hazır Giyim Konferansı başladı
9.CNR Mersin Kitap Fuarı Rekor Ziyaretçi Sayısıyla Kapılarını Açtı
Kuveyt Türk’e ‘Batı Avrupa ve Türkiye’nin En İnovatif Bankası’ ödülü
Ticaret Bakanı Bolat, "Bu yılın ilk 9 ayında da Afrika-Türkiye ticaret hacmi 27 milyar dolara yaklaşmıştır"
Diyarbakır Kültür Yolu Festivali yoğun ilgiyle devam ediyor
Cumhurbaşkanlığı Klasik Türk Müziği Korosu sezonu AKM’de açıyor
Bakan Uraloğlu: Sosyal medya tehdit alanı olmayacak
Sanayide yeşil dönüşüm 1.çağrı sonuçları açıklandı