
Türkiye’nin dört bir yanından ve yurt dışından büyük bir katılım beklediklerini belirten Ataman, uluslararası boyutta 35 ülkede tanıtım faaliyetleri yürüttüklerini vurgulayarak, "Türkiye'nin dört bir yanından 15 binin üzerinde turizm profesyoneli fuara katılacak. Tanıtımı için 35 ülkede çalışmalar yapıyoruz. Bu ülkelerden de Türkiye’ye turist gönderen büyük acente ve tur operatörlerinin sahiplerini ve yöneticilerini 3 gün boyunca İstanbul’da ağırlayacağız.” ifadelerini kullandı.
Fuarın sadece stantlardan ibaret olmadığını, ciddi bir B2B iş geliştirme süreci barındırdığını belirten Ataman, randevu sistemine de dikkat çekerek, Hem application üzerinden hem de web tabanlı olarak önceden randevular set ediliyor. Çok sonuç odaklı, çok ticari odaklı bir fuar yapıyoruz.” dedi
Aynı zamanda, fuarla eş zamanlı olarak düzenlenecek Turizm Zirvesi ve Gastronomi Zirvesi ile sektörün gündemindeki önemli konular masaya yatırılacak. Ataman: “Summit’ler kapsamında çok sayıda konuşmacımız var, çok önemli konuları ele alacağız. Büyük bir basın çalışması da yürütülüyor. Hedefimiz hem sektörün ticari hacmini geliştirmek hem de sorunlara çözüm bulmak.”
Uluslararası düzeyde de fuarın büyük ses getirdiğini belirten Ataman, İstanbul’un turizm dünyasındaki yerini güçlendirmekten memnuniyet duyduklarını ifade etti: “Şu an İstanbul Turizm Fuarı’nın dünyada turizm profesyonelleri arasında çok yoğun konuşulduğunu görüyoruz ve duyuyoruz. Üçüncüsü yapılacak olan bu fuar için bu kadar büyük bir ilgi olması, bizim için gerçekten büyük bir gelişme. Bu konuda da çok mutluyuz.”




