Promotürk olarak, sektörün en büyük organizasyonlarından birini gerçekleştireceklerini vurgulayan Yücetürk, şu bilgileri paylaştı: “Türkiye’nin ve Orta Doğu ile Balkanlar’ın en büyük Promosyon Show fuarını düzenliyoruz. 10-13 Eylül tarihleri arasında İstanbul Fuar Merkezi’nde gerçekleşecek olan fuarımıza şimdiden başvuruların %80’i tamamlanmış durumda. 300’ün üzerinde firma ve 1.000’in üzerinde markayla Türkiye promosyon sektörünü, başta Avrupa olmak üzere, dünyanın 70’ten fazla ülkesine tanıtacağız. Bu fuarın hem üreticilerimizin hem de satıcılarımızın ticaretine ve ihracatına ciddi katkılar sağlayacağına inanıyoruz.”
Fuar organizasyonunun genişletilmesiyle ilgili olarak da detaylar veren Yücetürk, şunları söyledi: “Promosyon sektörü oldukça geniş bir alanı kapsıyor. Tekstilden metal ürünlere, kırtasiyeden cama, porselenden seramiğe kadar birçok sektör promosyon alanında yer almakta. Bu doğrultuda, artan talepler nedeniyle fuarımızın ikinci holünü açma kararı aldık. İkinci holde dijital baskı ve makineler fuarı yer alacak. 2026 yılı itibaryla ise fuarımızı üç hol olacak şekilde genişletmeyi planlıyoruz. Bu üç holde promosyon ürünleri, dijital baskı makineleri ve matbaacıların yer aldığı kapsamı bir organizasyon gerçekleştirmeyi hedefliyoruz.”
Yücetürk, 2025 yılına dair de umutlu olduklarını dile getirerek, “2025 yılının, 2024 yılından daha iyi geçeceğine inanıyoruz. Bu yıl Almanya’da düzenlenen PSI Fuarı’na ve Fransa’nın Lyon kentinde gerçekleşen CTCO Fuarı’na katılım sağladık. Promotürk olarak, üyelerimizin tanıtımını ve fuarımızın kurumsal pazarlama faaliyetlerini bu organizasyonlarda gerçekleştirdik. Amacımız, ülkemizin ihracatına katkıda bulunmak. Sektör olarak 3 milyar dolara yakın ihracat hedefliyoruz.” dedi.
Promosyon sektörü temsilcileri, iftar davetinde hem sektörel gelişmeleri değerlendirme hem de yeni iş birlikleri kurma fırsatı yakaladı. Katılımcılar, Promotürk Derneği’nin sektördeki birleştirici gücü ve yürüttüğü projelerle, geleceğe dair umut dolu bir bakış sunduğunu belirtti.