Ev ve mutfak eşyaları sektörünün en önemli uluslararası buluşmalarından biri olan ZUCHEX 2025, 11-14 Eylül tarihleri arasında Tüyap İstanbul’da kapılarını açıyor. Informa Markets tarafından, Züccaciyeciler Derneği (ZÜCDER) desteğiyle bu yıl 35’incisi düzenlenen fuar, yaklaşık 120 ülkeden 30 bini aşkın ziyaretçiyi ağırlayacak.
Fuar boyunca 1.500’den fazla marka, en yeni koleksiyonlarını, yenilikçi tasarımlarını ve geleceğin trendlerini sektör profesyonelleriyle buluşturacak. ABD, Kanada, İtalya, Portekiz, Güney Kore, Singapur, Malezya, Tayland, Hindistan, Irak, Mısır, Nijerya, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan ve Özbekistan’dan firmaların da katılım göstereceği ZUCHEX 2025’te, Çin 375 katılımcıyla pavilyon kuracak.
Fuar Direktörü Funda Kunduz, ZUCHEX’in yalnızca 2025 ihracatına güçlü katkı sağlamayacağını, aynı zamanda 2026 hedefleri için de stratejik bir zemin oluşturacağını belirterek şunları söyledi:
“İstanbul, dünya ev ve mutfak eşyaları endüstrisinin geleceğini şekillendiren en önemli adreslerden biri haline geliyor.”
Sofradan Bahçeye, Her Kategoride Yenilikler
Sofra ve mutfak eşyalarından bahçe aksesuarlarına, elektrikli ev aletlerinden dekoratif ürünlere kadar geniş ürün gamının sergileneceği ZUCHEX 2025, dört gün boyunca milyonlarca dolarlık ticaretin gerçekleşeceği uluslararası bir ticaret platformu olacak.
Ziyaretçiler, fuar süresince en yeni ürünleri ve yaratıcı tasarımları keşfetme, sektördeki yenilikçi çözümleri yakından görme ve geleceğin trendlerine dair ilham alma fırsatı bulacak.
ZuchXTalks’in açılışında Geleceğin Trendleri Konuşulacak
ZUCHEX, sektörün geleceğini şekillendiren etkinliklere de ev sahipliği yapıyor. Fuar kapsamında bu yıl üçüncüsü düzenlenen ve katılımın ücretsiz olduğu ZuchXTalks’ta e-ticaret stratejilerinden yapay zekâ destekli pazarlamaya, küresel marka konumlandırmadan moda ve ürün tasarımına kadar birçok güncel konu ele alınacak. ZuchXTalks 2025 seminerleri, 11 Eylül 2025 Perşembe günü dünyanın önde gelen trend ajanslarından WGSN tarafından gerçekleştirilecek İlkbahar/Yaz 2026 başlıklı sunum ile başlayacak. WGSN Satış Müdürü Seden Ünlü, ev ve mutfak eşyalarında gelecek yılın trendlerine dair ipuçlarını sektörle paylaşacak. Günün diğer oturumunda ise “Mutfaktaki Dijital Dönüşüm ve E-Ticaret” konuşulacak. Etkinliğe Fas’tan katılan dijital pazarlama uzmanı Salah Eddine Mimouni, ev ve mutfak eşyaları profesyonelleri için dijital varlık oluşturma ve markalaşma üzerine içgörüler paylaşacak.