Atalla, markalaşma, performans, talep yaratma ve iletişim gibi alanları kapsayan şirketin küresel pazarlama stratejisinin tüm yönlerinden sorumlu olacak. Bu rolüyle, UiPath’in agentic yapay zekâ ve orkestrasyon konusundaki liderliğini daha da ileri taşıyarak, karmaşık iş süreçlerini dönüştüren ve sonuçları iyileştiren yüksek etkili çözümlerin sunulmasında kritik bir görev üstlenecek.
UiPath, 20 yılı aşkın pazarlama deneyimine sahip Michael Atalla’nın göreve başlamasıyla birlikte, müşteri odaklı pazarlama faaliyetlerini küresel ölçekte güçlendirmeyi ve yapay zekâ otomasyonunun dönüştürücü etkisini geniş bir ekosisteme ulaştırmayı hedefliyor.
Michael Atalla konuya ilişkin olarak, “UiPath’e bu kritik dönemde katılmaktan büyük heyecan duyuyorum. Şirketin vizyonu, platformu ve liderliği, dünyanın dört bir yanındaki müşterilere yapay zekânın tam potansiyelini gerçekleştirme fırsatı sunuyor. Teknolojide yaşanan dönüşüm sürecinde, deneyimimle UiPath’in başarısını daha da ileriye taşımak ve agentic yapay zekâ ile otomasyonun geleceğinde şirketin liderliğini pekiştirmek için sabırsızlanıyorum” ifadelerini kullandı.
Atalla, dünya genelinde önde gelen yenilikçi şirketlerde 20 yılı aşkın pazarlama liderliği deneyimine sahip. Son olarak, uygulama güvenliği ve teslimatı alanında faaliyet gösteren F5’te Küresel Pazarlamadan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı olarak görev yaptı ve dört yıl boyunca şirketin pazarlama stratejilerini hayata geçirmesine ve etkisini artırmasına liderlik etti. F5 öncesinde, erken aşama girişimlerin yatırım almasına ve büyüme hedeflerine ulaşmasına destek sağlayan The MJJM Group’u kurarak liderliğini üstlendi. Kariyerinin önemli bir bölümünü Microsoft’ta geçiren Atalla, yaklaşık 15 yıl boyunca farklı pazarlama liderliği rollerinde bulundu; bu süre zarfında Microsoft Office’in geleneksel şirket içi yazılım çözümünden bulut tabanlı Office 365’e dönüşümünde kritik bir rol oynadı. Ayrıca eğitimde eşitlik ve erişim alanlarında da aktif görev aldı; City Year Seattle ve Yellow Wood Academy girişimlerinde etnik farklılıklar ve nöroçeşitlilik ekseninde fırsat eşitliğini geliştirmeye yönelik çalışmalar yürüttü.
UiPath CEO’su Daniel Dines ise atama ile ilgili olarak, “Hikâyemizin bir sonraki bölümü, gerçek dünyadaki başarı örneklerini sektör tanımlayıcı çözümler ve iş ortaklarımızla birleştirme yeteneğimize bağlı. Michael, derin ürün pazarlama uzmanlığı ve teknik birikimiyle, müşteri sonuçlarını dönüştürmek ve geleceğimizi şekillendirecek agentic kategori liderliğini güçlendirmek için ideal bir lider. Pazarları harekete geçiren markalar oluşturmayı çok iyi biliyor ve yapay zekâ ajanlarının dönüştürücü gücüne olan inancımızı paylaşıyor. Bu inanç, UiPath’in agentic yapay zekâ çağında müşterilerini netlik, hız ve güçlü bir etkiyle destekleme yaklaşımını tanımlıyor” dedi.